فاصله ها


az har chiiiiii pesare motenaferaM

خدایا خسته ام

خدایا با دیدنش دلم لرزید.....

بچه محل نمیشه ..........

چرا نگام کرد که حالا رفته تو فکرم......

خدایا من نمیخوام عاشق بشم...........

از هر چی پسره بدم میاد.........

فرشاد........

اومد جلو در خونمون ولی به خاطر اینکه با داداشام دوسته نگام نکرد...........

خدا من بچه نیستم........

نمیخوام دل ببندم به فرشاد........

دوباره اشتباه ...........

از صبح دارم بهش فکر میکنم............

چرا ازش خوشم اومده..........

من کهاصلا بهش فکرم نمیکردم.........

نگاش گیرایی داره ............

خدا از ذهنم ببرش بیرون دوس ندارم بهش فکرکنم...........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 24 دی 1390برچسب:,ساعت 15:9 توسط BAHAR| |


Power By: LoxBlog.Com